قدس آنلاین- تبریز:رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: برادران سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای اماکن خصوصی با بیش از ۳۱ فقره سرقت در تبریز دستگیر شدند.

دستگیری برادران سارق سابقه‌دار با ۳۱ فقره سرقت در تبریز
 
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انبارها، پارکینگ‌ها، خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح کلانشهر تبریز موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران گشت کلانتری 28 تبریز توانستند دو برادر سارق سابقه‌دار را دستگیر کرده و به سبب تخصصی بودن موضوع، متهمان تحویل پلیس آگاهی استان شدند.

عباس‌زاده تصریح کرد: متهمان سابقه دار که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند در تحقیقات به عمل آمده در پلیس آگاهی و پس از مواجه شدن با دلایل و قرائن کافی لب به اعتراف گشوده و راز 31 فقره سرقت فاش شد.     

وی با بیان اینکه بیشتر سرقت‌ها در اماکن فاقد نگهبان رخ داده است، اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان پس از اطمینان از خالی بودن اماکن، به بهانه استراحت وارد مکان مورد نظر شده و دست به سرقت اموال می‌زدند.

رئیس پلیس آگاهی استان  ارزش اموال مسروقه مکشوفه از سارقان را بالغ بر 300 میلیون ریال دانست و ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان، پرونده برای اقدامات بعدی به همراه طرفین به دادسرا معرفی و متهمان با صدور قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.